mandag 17. april 2017

Vårlig og skjønt...









 ...så utrolig flotte dager det har vært her i påsken, ihvertfall siste del. Man kan få solstikk av mindre,og jeg som bokstavelig talt blir "stukket" av solen sniker meg ut og inn innimellom noen minutt og merker hvordan solen varmer og våren gir energi og glede. Det måtte også noen sommerblomster få smake på tenkte jeg,og satte en en del for litt avklimatisering og tilvenning.Noen blomster er ute hele året,herlig å se hvordan de titter opp av bakken og krukker og bed!
Et like hjertelig gjensyn hvert år!Våren likeså....


 ...for en deilig tid vi har fremover nå :)



6 kommentarer:

  1. Herlige billeder Tove.
    Her har påsken været utrolig dårlig med vejret.
    I dag er der kommet sne!!!!!!!
    Så foråret lader vente på sig....

    God dag
    Klem

    Charlotte

    SvarSlett
  2. ÅÅÅÅÅ SÅ HERLIGE BILDER TOVE,
    NÅ SER JEG VIRKELIG FREM TIL VARME DAGER OG HAGE STELL
    KOS DEG KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. ja so schaut FRÜHLING aus
    leider schneit es gerade bei uns
    und es ist sehr KALT...

    die armen BLUMEN,,,,

    wünsche noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder, Tove. Her MÅ man bare få vårstemning.
    Klem

    SvarSlett
  5. Åhhh så dejlige forårs billeder kære Tove. Her er det gråt og mega koldt. Savner sådan sol og varme. Men tak for at du sendte lys og smukke billeder.
    Ønsker dig en skønherlig dag

    Knus Lone

    SvarSlett
  6. Åhh vilka härliga vårbilder! Här kom våren av sig och det har varit isande kallt...
    Gillar dina träskor, så fina :)
    Kram från Titti

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.