onsdag 9. april 2014

I bakvendtland...



 ...når solen skinner og fuglene kvitrer,ja da skulle man holdt på i hagen.Luket bed,laget nye bed,plantet,beskjært,styrt og stelt!Men denne kjerring måtte holde seg innendørs i dag - soleksemen er i full vigør og det klør i hele ansiktet bare jeg stikker neseskaftet ut!!
Men hva gjør vel det,endelig fikk jeg tatt litt unna her og der og små ommøbleringer har skjedd opp til flere steder - det er alt som trengs for at jeg blir happy!Og denne stuen har fått besøk av både støvfille og mopp,og får æren av å bli med på bloggen i dag :)


Et veldig sent innlegg fra denne kant,dagen har gått unna til det ene prosjektet etter det andre og desto deiligere var det å slenge en sliten,verkende kropp ned på sofaen,krype under teppet og blogge litt


 Og allerede nå gleder jeg meg til å lage nytt blogginnlegg i morgen,for hvem har vel ikke hatt en koslig snarvisitt av en bloggevennine - supersnille Bente fra Loftkroken som kom med en veldig kjekk ting til meg!!! Det kribler selvølgelig allerede etter å få tingen på plass - selv om jeg ikke helt hvor plassen er enda,for et trivelig luksusproblem jeg skal finne ut av i morgen  *gleder meg*


Tenk at jeg helt siden mandag har tenkt at jeg skulle pyntet til påske og enda ikke kommt i gang!!!
Av og til skulle man visst vært blekksprut og hatt 8 armer - minst.


 Jeg får vel si til meg selv som jeg har sagt i flere dager nå - 
det blir en ny dag i morgen og nye muligheter!Evig optimist ;)


Og så er det vel noe med  krype til køys og være fornøyd med det som har blitt gjort!Ikke sette uvirkelige rav.Klappe seg selv på skulderen og si....

...det er bra nok :)

Det som ikke ble gjort i dag,får jeg ta  i morgen!
Eller neste dag,Eller en vakker dag ;)






8 kommentarer:

  1. Det er bra nok, og du er bra nok. Helt klart!!! Godt å få tatt unna litt innomhusarbeid også.
    Det er jo egentlig det kjedeligste, men ommøblerer man litt blir det litt mer gøy.
    Koselig med besøk også da, venner er toppen.
    Ønsker deg en fin dag, nå må jeg fyke avgårde på jobb.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. tiltross for problemene du har, så er du så positiv...helt fantastisk!
    jeg digger hjemmet ditt, og ville også ha kommet på besøk :-)

    Ps. hundene ble operert i går, og er litt medtatt.....greit å steriliser dem før dem blir omplassert, så dem ikke briuker dem i avl.....viste seg at den ene hadde livmorbetennelse.

    Ha en deilig dag, og hils Bente :-)

    klem tone

    SvarSlett
  3. Å dåne og klask i gulvet så fint du har det!!!!
    Skjønne du som er så positiv og herlig!
    Digger deg Tove ❤
    Å så kos med besøk fra snille Bente !!! Gleder meg å se ;)
    Her er et skikkelig møkkavær i dag. Jeg har allerede vært tidlig ute for å levere bilen på verksted så nå blir det innedag på meg :)
    Snille darlingen kom og hentet meg og kjørte meg hjem med en klem hi hi ;)
    Skal prøve å få ned påskepynten selv nå.....MÅ få pyntet snart!
    I morgen kveld skal søstrene mine og mamma ha klubb hos storesøster så da blir det ikke vanlig fredda her;)
    Ha en fole fin dag så fin som bare DU kan❤❤❤

    SvarSlett
  4. Himmel vilken fin matsal!! Det bordet och
    stolarna var bland det finaste jag sett. Och så
    vackert med elementskydden.
    Kramar/AM

    SvarSlett
  5. Så flott du har det. Digger bordet ditt!!

    Hadde vert fint å ha åtte armer noen ganger :)
    Har blitt mye bedre på "...det er bra nok". Tiden skal strekke til så mye.

    Ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  6. Håper du er bedre idag Tove ♡ ♡
    Utrolig koselig å treffe deg i går føltes som jeg hadde kjent deg i maaaange år ;-) og alt vi hadde å prate om :-) super kos ♡
    Du har et krydret hjem både inne og ute Ble så inspirert :-)

    God klem
    Bente-mor

    SvarSlett
  7. Hei du vakre vennen:)
    Fikk ikke vært innom deg i går på dette nydelige innlegg, lå rett ut med migrene og da er jeg lite på nett....
    For en utrolig vakker spisestue du har:) her kunne jeg godt flyttet rett inn:) og det gamke gjerde var bare utrolig lekkert og passet perfekt inn hos deg:)
    Nydelig som alltid vennen:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  8. Vilket vackert rum :) jag passar att önska en glad påskhelg.

    Missa inte Inredningsvis textilvecka som börjar imorgon, massor av läckra tygtips .)

    Ha en skön vecka

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.