torsdag 3. april 2014

Give-Away..



....hvorfor utsette til i morgen det man kan gjøre i dag?



I morgen fyker vi nemlig avsted til Stryn og Nordfjordcup i Håndball for Martine,så jeg regner med de få timene jeg har til rådighet før avreise må brukes til pakking og klargjøring!
Bloggen står i fare for underernæring atter en gang,så jeg får vel "klaske til" med noe saftig nå når jeg først er i farta;)


Hva er vel bedre enn en Give-Away?


Selvfølgelig er premien et sammensurium av ting,og alle i en viss farge!Well how did that happen undrast kjerringa forundret;)


Denne måneden består premien av et deilig pledd,sommerlig pute med sommerfugler på den ene siden og om du vil kan du snu den og få et annet mønster.Det samme mønsteret går igjen på løperen som følger med,og i tillegg får vinneren en nydelig krus med te-sil!
Kan det friste mon tro?




Jeg synes ihvertfall det er fine ting!
Vil du være med så er du hjertelig velkommen,
her er alternativene:

* Kommentar 1 lodd
*Være/Bli følger 3 lodd
*Dele link på Facebook,Blogg eller Instagram med hashtag SAMMENSURIUMET (bruk bildet under) = 5 lodd

Tilsammen kan du altså delta med 9 lodd,
skriv gjerne hvor mange du deltar med!


Lykke til dere som er med på moroa!


66 kommentarer:

  1. Å herligalondon !!!!
    Er du ikke riktig klok!!?? ( hi,hi det var jo jeg at du ikke er) ❤️❤️❤️
    FOR en give away.....oj oj.
    Og du så flott skrevet av Nina under her og SÅ fortjent!!!!!
    Så kjekt her i bloggeland .
    Fotballcup tidlig lørdag hos oss.....
    Masse lykke til på cup i helgen.
    Savner deg allerede.

    4 lykkelodd på moi.

    Kyss Blipp og klem❤️

    SvarSlett
    Svar
    1. Blir som vanlig litt vill når jeg skriver......hi,hi......
      Litt skrivefeil er vel bare sjarmerende sant...?
      Du.....DEN hortensiaen var dåne skjønn....glemte å si det!
      ❤️❤️❤️

      Slett
  2. Hei du vakre vennen:)
    Jeg lånte kjapp min sønns data nå:)
    Vil veldig gjerne være med:) tar 4 lodd da jeg ikke er kommet så langt at jeg greier å dele på Instagram enda he he he:)
    Så artig med håndballkam:) husker da min datter var liten, da var det å reise rundt både innlandet og utlandet på kamper og det var jo kos:)
    Masse lykke til og kos dere i helgen vennen:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Hello! Selvsagt vil jeg være med på Giveawayen din. Jeg trekker 4 lodd jeg da. Ett for kommentar og tre for å være følger hos deg. Så gøy det var at du er omtalt så fint hos Nina i bloggen hennes. Det har du fortjent. Alltid spennende å stikke innom deg når jeg ser ett nytt innlegg poppe opp på bloggrullen min.
    Ønsker deg god tur til Stryn i helga. Vakkert der.
    Klemmer fra Marit

    SvarSlett
  4. Jeg vil være med!!! Nydelige ting og farge!!!!
    Ha en flott dag og en aktiv helg!!!
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  5. Hei! Selvfølgelig kan det friste, med de fine tingene du skal gi bort! Vil gjerne delta med 4 lodd, er følger fra før. Ha en fin helg! Mvh.annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlett
  6. 1 lodd for kommentar og 3 lodd for å følge deg :)

    SvarSlett
  7. Jeg vil være med :) Jeg tar 4 lodd (for kommentar og for å følge deg)
    Ha en fin dag! :)
    Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

    SvarSlett
  8. Så flott ! Tar gjerne lodd, men har aldri vunnet noe, heldig er den som vinner dette flotte! Ha en magisk helg!

    SvarSlett
  9. Beautiful pictures! I love pastel colors, especially in the spring. Oh and I love butterflies too :)
    xoxo !

    SvarSlett
  10. Hei Tove.

    Tusen takk for veldig fin kommentar på min blogg - det settes stor pris på! :)

    Herlighet så fine og flotte ting! Jeg tror jammen jeg hiver meg på jeg - 4 lodd på meg :)
    (Jeg hadde fulgt deg uavhengig av denne give-away`n også ;) )

    Lykke til på håndballcup!

    SvarSlett
  11. Prøver lykken og melder meg på med 4 lodd =)

    imadeleine@live.no

    SvarSlett
  12. Jeg vil veldig gjerne delta, og trekker 9 lodd! Deler på Facebook og Instagram! :D

    Mvh Beate M. Bingen
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  13. Å for en fantastisk flott Give Away!! Elsker denne fargen..og elsker sommerfugler!! Klart jeg er med :-)
    KOmmentar + følger deg+delt på blogg = 9 lodd :-)
    Krysser alle fingre, dette hadde vært supert på terassen i sommer! Klem :-)

    SvarSlett
  14. Hei!! Nydelige premier. Hiver meg på med 9 lodd (følger, deler og kommenterer). Lykke til i håndballturneringen :)

    Siri Amanda
    sam.solva@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Nydelig giweaway hos deg igjen og jeg prøver lykken nok en gang med 4 lodd.

    Ha en fortsatt fin torsdag!

    Klem fra Jorun

    SvarSlett
  16. Så fin giveaway, det blir 4 lodd på meg :)

    SvarSlett
  17. hei
    4 lodd! flott gave dette.
    ha en fin vår gode venn.
    klem TOVE

    SvarSlett
  18. Jeg tar 4 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  19. For en fantastisk give-away <3 9 Lykkelodd på meg, følger, deler og kommenterer <3
    Ha en super helg alle sammen <3
    Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  20. Åååå jeg elsker de fargene!! Så utrolig flott giveaway:)
    Jeg blir gjerne med og tar 4 lykkelodd!!
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  21. Nydelig premie :) jeg tar 1 lodd!

    sigrid.halvorsen@gmail.com

    SvarSlett
  22. Vad fin giveaway, 9 lotter till mig tack. :)

    SvarSlett
  23. For en fantastisk fin give away :) Jeg har linket til denne posten i sidefeltet på bloggen min, og følger er jeg allerede :)
    9 lykkelodd på meg.

    SvarSlett
  24. Klart jeg vil være med.
    Superfine gaver.
    9 lykkelodd til meg :)

    SvarSlett
  25. Hei, 1 lykkelodd på meg :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  26. Wowww really really like your give away......please count me in......love from me....x !

    SvarSlett
  27. En fantastisk giveaway !
    Full pott på meg .
    God tur og fine håndballdager .
    Klem Anne

    SvarSlett
  28. Så nydelige farver og flotte ting :) Jeg trekker 9 svært så optimistiske lykkelodd og krysser fingrene :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  29. Très joli! J'aimerais bien tenter ma chance!!
    Amitiés
    Dea

    SvarSlett
  30. når jeg først får sette meg ned uten at det ligger 3 hunder på meg, og får titte innom blogger, så var dette gledelig :-)
    Jeg ønsker 4 lodd ....og dette hadde vært en knallpremie å vinne, da det hadde paset knallfint i den nye utesofaen min :-) skal veldig snart blogge om den nyinkjøpte :-)

    klem tone

    SvarSlett
  31. Så flotte premie,eg vil jo så klart være med og eg tar 4 lodd:))
    Ønsker deg ei fin aprilhelg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  32. Prøver lykken med 9 lodd, delt på instagram :)

    Fin premie!!!

    MVH Torunn (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  33. Jeg blir med glede med på trekning og tar 9 lodd. Kjempefin premie, krysser fingrene for noen flotte nye ting å pynte huset med denne våren.
    Mvh. Kristine SKS

    SvarSlett
  34. Så flot en give away.
    Fine ting du har fundet til os.
    Deltager gerne med 9 lodder.
    lonni@stoltenborg.dk

    SvarSlett
  35. Flott give away.
    Eg tek 1 lodd.

    SvarSlett
  36. Utrolig fine farger på pleddet, fikk akkurat inspirasjon til fargevalg til et gjesterom jeg skal pusse opp. Får ikke kontakt med Google Kontaktnettverk, så derfor blir det bare 6 lodd på meg. :)

    SvarSlett
  37. 4 lodd her :)
    emiliedalan@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Jeg tar gjerne ett lodd :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  39. Jeg trekker ni lodd jeg da :)
    Ida Lindholm
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  40. For noen flotte premier! Og så fine farger :)
    Jeg trekker 7 lykkelodd!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  41. Følger og kommentar. Dette var jo bare SUPERfint!!
    Ønsker meg veldig, veldig ;)
    Mvh Siv (sivojento@hotmail.com)

    SvarSlett
  42. Fantastiske premier! :)
    Jeg deltar med hele 9 lodd og krysser fingre og tær! ;)
    Må dagen bli god!

    SvarSlett
  43. Krysser fingrene med 9 herlige lodd. Delt på facebook og følger deg selvfølgelig allerede! Ønsker deg en super uke og god påske når den kommer!

    Klem fra Hilde

    PS: Bli gjerne med i min giveaway også om du har lyst

    SvarSlett
  44. Åja, jeg må jo være med på dette! Så herlig en premie snille du! 9 lodd og krysser fingre, den nydelige fargen da du.... Klem fra Nina

    SvarSlett
  45. What a lovely blog you have <3

    SvarSlett
  46. Nydelig gave,i favorittfarger.
    Tar gjerne 4 lodd, og krysser fingre.

    Ha ein fin vår, Klem,

    SvarSlett
  47. 1 lodd til meg... leenvikki at gmail.com

    SvarSlett
  48. Jeg prøver lykken med 4 lodd jeg...kommentar og følger deg på epost :)
    Krysser fingre og sender en klem
    Mvh Monika T Aa (nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  49. 9 lotter till mig tack. :)
    holopaisen_veera [at] luukku.com

    SvarSlett
  50. Et vinnerlodd til meg! :-)

    Trine D
    trineson@gmail.com

    SvarSlett
  51. Hei! Flott premie! Jeg trekker 6 lodd for kommentar og link på bloggen min. :)

    SvarSlett
  52. Hei Hei !!
    For en nydelig premie !!
    Jeg prøver lykken med hele 9 lodd, jeg har delt på Facebook.
    Jeg er følger av deg fra før, å kommentaren den kommer her :D

    Jeg bare elsker premien du gir til en av leserene dine :)
    Kjempe vakker, ble i kjempe vår humør av den.
    Ønsker deg en kjempe fin Torsdag i morgen er det helg igjen.
    Så God Helg fra meg også.
    Stor varm hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  53. Så flott giveaway og nydelige sommerlige farger :) Jeg er med, lagt meg til som følger, deler på facebook God Helg og en God Påske
    Hilsen fra Gro
    grokaas@gmail.com

    SvarSlett
  54. Jeg prøver lykken med seks lodd hos deg. En nydelig premie! Ps. Har prøvd å legge meg til som følger flere ganger, men google vil ikke sammarbeide... Titter innom i ny og ne, men får nok ikke med meg alle oppdateringer. Ha en riktig fin fredag og god start på påsken!

    SvarSlett
  55. Hei igjen. Det ser ut som PC'en min ikke vil sammarbeide. Fikk ikke lagt link på bloggen min så da delte jeg på facebook i stedet.

    SvarSlett
  56. 1 lodd ♥ linnuton.puu@hotmail.com

    SvarSlett
  57. 1 lodd! sopeutuja(at)hotmail.com

    SvarSlett
  58. Jeg er med og tar ni lodd! margrethekarijord(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  59. Well, I can surely understand what this is about, even with my lacking Swedish skills (yes, I know this is not Swedish;) There are now some Finns here, like me...apparently because of Mervis blog.

    If you are willing to send this beautiful prize to Finland, then I shall ask for "4 lodd" ;)

    SvarSlett
  60. Spå koselig å oppdage den inspirerende bloggen din!!! Legger meg til som følger med en gang... For hit vil jeg tilbake!!! Deltar med 4 lodd i give away'n din:) Riktig god påske!!!!

    SvarSlett
  61. Åh vilken härlig vinst du fått tag på. Deltar i utlottningen med tre lotter och hoppas på tur- massor med tur!! Glad påsk!

    SvarSlett
  62. JEg er med med 9 lodd :)

    Så fantastiske og stemningsfylte bilder!
    falt pladask for det nydelig pleddet så krysser fingrene :D

    Håper du har en riktig fin påske :D

    smil fra Camilla Eggen :)
    camegg.blogg.no
    camegg@gmail.com

    SvarSlett
  63. WOW for en flott give away!!
    Jeg prøver lykken og tar 9 lodd:)
    Og så ønsker jeg deg en fortsatt god påske!

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.