torsdag 28. mars 2013

Da blei det horisontalen....


....en liten stund - etter en liten økt med huslige sysler rundtomkring sa Erna klart i fra om at nå måtte jeg ta å bremse!
Med andre ord ble det nå en høyst ufrivillig pause,for skal sant sies var jeg godt i siget og jobbet som en helt og sjonglerte med opptil flere arbeidsoppgaver samtidig.Og koste meg med det.Men den hersens Erna (min verkende høyre-midje-side) har vært skikkelig kranglete og sur et par dager nå,og det er vel med Erna som med resten av kroppen på denne tausa her....når nok blir nok og det topper seg så smeller det ...ettertrykkelig!



Så for å prøve å ignorere surmulinga i siden lar jeg meg henføre inn i den vidunderlige verden av inspirasjonsbilder.....jeg hadde så smått planlagt noen bilder herifra egentlig,men de får visst vente til senere eventuelt.I går ramlet jeg borti bildet av dette eventyrlige soverommet og tenkte umiddelbart at dette må bare bloggifiseres!What´s not to love??





Fant bildet på Pinterest,men dessverre var ikke kilden oppgitt.Så min uhorvelige nysgjerrighet fikk sannelig og dessverre ikke tilfredsstillelse..
Synd siden soverommet er helt fantastisk og lovet så bra!Men siden jeg bare ligger her likevel får jeg heller leke meg litt med  bilder og lage resten av rommene selv????Bli med inn....


Nå er ikke jeg noen fan av Eames-stoler,selv om de riktignok tar seg godt ut på bilder.Men resten av dette rommet er helt fantastisk og jeg tror det vil passe helt perfekt :)



Litt av det elegante og pompøse,litt shabby og slitt..


Sammensetninger jeg liker,så dette kunne vært mitt ;)



 Og flere skodder bare mååå og skaal jeg få tak i - elsker dem,alle steder,alle farger,alle varianter!!!Se så fine i grønt!

Det endte visst opp med at det gikk en grønn tråd gjennom hele "huset" - badet likeså!!!!jaja...det var nå litt av ei tidtrøyte dette her da - visst har jeg bedre ting å gjøre så jeg får prøve å reise på skrotten og se om Erna er samarbeidsvillig nå da!
Alle desse deilige bildene er selvfølgelig fra min venn Pinterest

- min venn i nøden ;)








5 kommentarer:

  1. wunderschöne bilder!!! ich liebe die grüne dekration!!! alles liebe und schöne ostern wünscht angie

    SvarSlett
  2. Ååå, masse nydelig! Soverommet var herlig ja :) God bedring :)

    SvarSlett
  3. NYDELIGE BILDER
    DU PÅ BE ERNA TA SEG EN TUR ...PÅSKEFERIE ...
    UFFA IKKJE BRA ,KJENNER DEN FØLELSEN AV Å VÆRE IGANG OVERALT MENN LIKAVELL HA KONTROLL
    LIGGER STRAK UT HER ENDA ..BLIR HELT SPRØ
    NYT DAGENE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Så herlige bilder...love it!
    Jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver,så irriterende når hodet vil og ikke kroppen alltid.
    Jeg er dessverre født med "feil"på begge beina og blir fort sliten i de...pytt.....

    Ønsker deg herlige dager skjønne du!
    Og IKKE hilse til "Erna"fra meg...hi,hi.
    God klem
    Camilla.

    SvarSlett
  5. VILKA BILDER....UNDERBARA, VILLE TITTA IN FÖR ATT ÖNSKA EN GLAD PÅSK, HA EN SKÖN HELG IHOP MED DE DINA, KRAM VIOLAN

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.